Informatiemiddagen over Kansen voor Kinderen en meer!

07-10-2024

Ben je nieuw in de Leeuwarder IKC-context, of toe aan een opfrisser over het gemeentelijk beleid op het gebied van Kansen voor Kinderen, VVE en armoede? Meld je dan aan voor een van de informatiemiddagen! Hieronder staat meer informatie en een aanmeldformulier.

Waarom?

Elk jaar starten er nieuwe directeuren, managers, adjuncten en andere medewerkers op de Leeuwarder IKC’s. Het gemeentelijk beleid wordt daarbij vaak genoemd als ‘rijdende trein’ waar op moet worden gestapt. Met deze informatiemiddagen hopen we door context en informatie te bieden de opstap wat gemakkelijker te maken. Ook helpt het bij het doen van een subsidieaanvraag Kansen voor Kinderen.

Voor wie?

Nieuwe IKC-directies (directeur onderwijs, manager/adjunct kinderopvang) (of IKC-directies die toe zijn aan een opfrisser) en eventueel IB’ers of stafmedewerkers. Deel de uitnodiging dus ook vooral! Vanwege de focus op Kansen voor Kinderen is het voor iedereen interessant, maar vooral ook bedoeld voor de basis IKC’s.

Waarover?

De focus ligt op Kansen voor Kinderen 2 (inclusief de subsidieregeling voor volgend jaar), VVE en kinderen in armoede. Geef in het aanmeldformulier vooral aan welk onderwerp ook aan de orde moet komen/welke vraag moet worden beantwoord.

Wanneer en waar?

Op 3 december 2024 en 9 januari 2025 tussen 15.00 – 17.00 uur (inloop vanaf 14:30) op gemeentehuis.

Aanmelden?

Aanmelden kan tot en met maandag 28 oktober 2024 via de link hieronder.